Händelselös


Detta kommer att bli en vecka då jag kommer att få lite gjort, mycket lite.
Inte för att jag fick särskilt mycket gjort förra veckan men ändå.
Denna veckan sitter jag och väntar på att höra ifall vi får en lägenhet som vi har sökt, och även om allt ser ut att gå vår väg så vågar jag inte hoppas innan kontraktet är påskrivet och därför är jag alldeles till  mig och kan inte koncentrera mig på någonting.

Men nu ska jag ändå gå och duscha så att jag kan ta min promenad, göra min lunch och sedan i alla fall försöka läsa en artikel som jag måste läsa för att jag ska diskutera det ämnet i min uppsats.
*phu* Sedan ska jag till jobbet.

Jag har i och för sig lagt ut lite bilder i mitt deviantart galleri, alltid något, men inte då jag egentligen borde plugga.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0