I need some sleep

Två nätter i rad, två nätter i rad har jag inte kunnat somna. Två nätter i rad har jag legat och virdit och vänt mig till två-tre tiden.
Två dagar i rad har jag varit för trött för att göra det jag borde, två dagar i rad har jag på grund av min dåliga nattsömn inte kunnat plugga eller ens läsa något för jag är för trött.

Vad är detta? Jag vet inte, jag är bara så himla trött till jag lägger mig ned i sängen.
Då blir jag plötsligt klarvaken och kan inte somna. Inte kan jag ligga och läsa heller för då stör nattlampan min pojkvän.

Så nu är klockan 9 på morgonen och jag är trött, trött trött.
För trött för att plugga, för trött för att äta (trots att jag är jätte hungrig) och dagen har börjat så kan jag kan inte sova bort den, för då kan jag inte sova i natt...igen...trots att jag under hela veckan varit helt slut.

*sjunger*
I need some sleep
You can't go home like this
I try counting sheep
But there's one I always miss

Everyone says I'm getting down to low
Everyone says, "You just gotta let it go"
You just gotta let it go
You just gotta let it go

I need some sleep time to put the old horse down
I'm in too deep and the wheels keep spinning round

Everyone says I'm getting down to low
Everyone says, "You just gotta let it go"
You just gotta let it go
You just gotta let it go

You just gotta let it go
You just gotta let it go
You just gotta let it go
(Eels, "I need some sleep", från Shrek 2 albumet)

Kommentarer
Postat av: Cloud_av

Hej vet hur det e ett tips om du inte kan sova så försök ta en tur runt kvarteret å klä dig inte på för mkt för då somnar du lättare då du kryper ner i en varm säng:P^^ btw det e christian alias cloud av från gammla hogwarts^^ råkade se att du var medlem på fenixforum så jag tänkte att jag skulle skriva en liten hällsning till dig då jag inte skrivit till dig på ett bra tag eller ens sa hejdå på hoggy^^;

ps heter cloud_av nu på fenixforum om du vill lägga till mig^^ har lagt till dig så:)

2007-02-27 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0