Uppdatering Fenixforum

Jag fick i morse tag i Henrik (eller tag och tag, han skickade ett sms där han bad om ursäkt för att ha kopplat bort mig när jag ringde, eftersom han precis kommit hem från Portugal och behövde sova. Helt acceptabelt Henrik ;) du är förlåten) och fick därmed veta att eftersom Henrik varit bortrest så har han inte känt till att Fenixofurm haft problem.

Han har nu snabbt som ögat skrivit en kommentar på Fenixofurm och förklarar vad som är på gång och vad som hänt.
Det är skönt att se att det bara var dålig kommunikation som gjorde att inget hände och inte att det rörde sig om försummelse ;)


Nu är det enda som jag undrar över när och om jag någonsin kommer komma in i utvecklingsformen och bli en inoficiell deltagare i crewn igen...?

:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0