Rumpnoja

Under dagar då man har tråkigt på jobbet mellan stunderna då det ringer massor och inget alls så händer det att jag surfar in på aftonbladet och läser om spännade saker som den överviktiga igelkotten george mm.

Men så ibland snubblar jag över artiklar gällande förlossningar och graviditet. På grund av mitt tillstånd brukar jag spana in dem. Nu stötte jag på artikeln Större fötter, krulligt hår och plattare rumpa. Spännade spännade, handlar om hur kroppen kan förändras under graviditeten.
Nu är inte det som är det spännade, utan min raktion inför texten. Större fötter, ja det ha rman ju hört talas om, men inte bryr jag mig, jag har redan ganska stora fötter så jag lider inte allt för mycket av att gå upp en storlek i skor. Krulligt hår? Bla bla, who cairs?
Plattare rumpa? Va? Plattare rumpa? Jag vill inte ha någon platt rumpa!
Vilken skärck att få en plattare rumpa! Jag gillar min runda bumpis och vill ha kvar den. Inte för att jag har någon ärtig äppletumpa, men klart bootylicious.

Ja, man blir nojig över det mest fåniga saker nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: mammsen

Jag fick mörkare hår efter förlossningen faktiskt. Konstigt men sant.

2008-04-27 @ 16:29:41
URL: http://www.mammsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0