Svar på kommentarer

Dags att svara på några kommentarer som jag fått (yay!)

Beccs skrev 10/12 om Årets Nördinköp:

Hej!!
vart har du köpt The Tales of Beedle the Bard, Collector's Edition ?? :D och va kostade den ? :D


- Svar: Jag köpte den på http://www.amazon.co.uk/ . Den kostade mig 719,65kr, frakt och allt. Men jag är mycket nöjd med detta mitt nerdköp ^^


Cassandra  skrev 1/12 om Twilight, Om jag Kunde Drömma:

Du har ungefär samma invändningar mot Twilight som mig... men det var inte vad jag tänkte skriva.

Jag tror inte att du minns mig, men jag gick under namnet CazzyTaiga på hoggy och var ett fan av allt du skrev, särskilt Varulvskrönikan (jag tror min svensklärare tröttnade på att höra mig prata om den XD).

Jag var bara lite nyfiken om du hade fortsatt skriva och om det fanns arkiverat någonstans... och om det finns några planer på att ge ut dina böcker.

-Svar: Vad roligt att du gillade Vargkrönikan så mycket, det är nästan så att jag rådnar av stolhet över vad du berättar ^^

Jo, jag skriver fortfarande på Vargkrönikan, både Arvingen, den som du har läst, två preequals och även ett par noveller. Delar av Arvigen ligger på http://www.fefo.se/

Jag har planer på att försöka få den publicerad, och är det inget förlag som vågar sattsa så får jag väl försöka ge ut den själv, det finns ju ex http://www.vulkan.se/ som kan hjälpa mig med det i så fall.
Men när det händer så kommer jag att meddela det på min blogg så att alla som följer mig eller bara har turen att trilla förbi just då får veta det.


Så, det var svar på tal det ^^
Tack så myclet för att ni läse rmin blogg. Jag älskar er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0