Ring, ring, bara en enda singal.

Guud vad det är segt att jobba på ett kundcenter när ingen vill veta något. I dag har jag haft ungefär 12 samtal sedan jag kom kl. 8 i morse. Tänk er det; Sitta och tjura framför en dator i fem timmar utan att ha något vettigt att göra. Det kanske inte låter så hemskt men ärligt, när man gjort det tillräckligt många dagar så är till och med Internet tråkigt.

Det roligaste som hänt idag var att jag hittade en ring när jag var på rast. Just det, en ring hittade jag, på gatan! Som om det var något nytt att jag hittade spännande saker när jag är ute och går, jag kan berätta för er om den gången som jag hittade en 500-lapp, men det tänker jag nog inte göra.

Annars, illamåendet är bättre och magen börjar växa så smått. Jag vill att den ska bli stor nu! Jag vill att det ska synas! Annars kan det lika gärna vara.
Jag har redan börjat köpa mammakläder, byxor, toppar och klänningar.
Nu låter det i och för sig som om jag köpt mängder med kläder men det har jag inte, nej, bara det nödvändigaste.

Min svägerska och hennes man åkte in i tisdags kväll till förlossningen och de fick en liten flicka vid 16-tiden i går (onsdag). Jag kan bara gratulera dem och hoppas och be att det går lättare för mig. Men jag lär säkert också få ligga i värkar i minst 24 timmar. Det är min vanliga tur :(

Jag har beslutat att börja på KV-konstskolas öppna kroki på onsdagar. Jag måste komma igång med mitt tecknande på något sätt och vad vore inte bättre än att rita av nakna människor?

Min fantasi vad det gäller tecknande ligger ju på minus, men om jag kommer igång att teckna något alls så kanske spärren släpper.
Vem vet.


Inspiration och spärrar ja, jag jobbar på med Vargkrönikan/Arvingen igen. Jag ska ta mig till slutet av den denna gång, sedan ska jag ge den en sista överskådlig blick så ska jag väl ge den en chans och skicka in den.
I värsta fall så finns ju vulkan.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0