Semester!

Hu, semester! Så himla skönt. Jag är nöljd öve mitt beslut att ta ut två veckors semester nu innan mammaledigheten börjar :-P
Jag hade inte orkat jobba hela juni känner jag. Så gräsligt trött. Men nu vet jag till nästa gång att jag ska se till att få gå ner i tid den sista månaden. En halvtidstjänst hade jag nog klarat av.
Nu har jag härlig tid över till att lata mig. Sova, vila, läsa, tvätta och förbereda mig. Ska se till att få tvättat babykläderna som jag ska ha med till förlossningen så att jag kan packa min väska. Så får jag det ur världen.
Had eju mardrömar om det härom natten att jag plötsligt fick åka in till förlossningen, men jag hade ju inte packat min väska! Så Calle fick åka hem tvätta, plocka och packa den åt mig.
 
Drömmar är bra, på så sätt får man veta vad det är som härnan tycker att man bekymrar sig över mest. Jag bekymrar mig inte över förlossningen utan att jag ska få med mig alla saker som jag måste ha med *hehe*.

Bilder på min mage!

Min babymage från vecka 24 V. 24                  Min babymage vecak 27 V. 27

Min Babymage vecka 33/34  och vecka 33   Min babymage vecka 33 frammifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0