Charlie är sjuk :(

Klockan fyr ai morse vaknade Charlie och skrek, han skrek och skrek och var otröstlig. Han ver het som en stekpanna och när jag provade febern hade han 39.0 och naturligtvis blev jag orolig. Men ett samta med sjukvårdsupplysningen senare så ble jag lite lugnare.
Det är tredje gången under sitt 1a levnadsår som Charlie är sjuk. Men så här hög feber hade han inte förra gången. Men några timmar senare hade febern gått ner till 38.7 och jag gav honom panodil. Han är trött och gnällig men han dricker gott och han har god aptit. Vilket är possetivt.

Men jag är ändå orolig. Jaja, det är jubara lite feber men han var så ynklig i morse, och är fortfarande väldigt hängig.
Han är ju min lilla bebis!

Jag hoppas att det inte blir långdraget, för hans skull. Det är inte kul att ha feber.
Men han sover nu, och det är ju bra, jag hoppas att han får sova gott i natt också.
Jag jag med  =)


Kommentarer
Postat av: Linda m. Hanna

Åh, stackars Charlie! Jag hoppas att H aldrig blir sjuk!!

2009-05-01 @ 11:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0