DHH....eller...skit i det.


en trött isbjörn som jag hittade på nätet

Jag skulle egentligen berätta om vad som har hänr de senaste veckorna, men nu orkar jag inte det längre.
Det enda jag orkar göra är att klaga över att sedan Charlie föddes så tycker jag att klockan halv tio är sent!


- och en lista på vad jag borde bloggat om:

1, Att jag har läst Ljudet av ditt hjärta, av Stephenie Meyer.
2, Min mycket trevliga kväll med Lisa på det lokala vattenhålet och dagen efter.
3, När Calle bröt fotlederna.

Dessutom hade jag tänkt mig rita fina illustrationer till dessa berättelser. Vilket är en orsak till att det dröjt med inläggen.

Jag vill verkligen komma igång och rita igen, men jag har inte så mycket tid över till det. Inte om jag vill vila, läsa, äta, skriva, städa, umgås med Calle eller mina vänner, spela tv-spel, komma ut och göra något annat när Cahrlie sover eller passas av annan släkting.
Det är inte lätt att vara förälder ^^

Kram på er.

p.s för er som inte vet: DHH är förkortning för Detta Har Hänt, ni vet, som den sammanfattning som ibladn är i början på braiga TV-serier så att man blir up til date med vad som har hänt inför kommande avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0