Mode och skönhet...hihi

Ok, inte mitt vanligaste ämne eller hur? ;) Men jag börjar känna det som om jag skulle vilja byta ut det mesta i min garderob, samtidigt som jag har svårt att slänga något, min lilla mes.

Men jag har bland annat spanat in KappAhls nya kollektion Vintage stories. Den är väldigt, söt, väldigt romantisk, väldigt 20-tal. Jag giullar dens karpt. Grejen är nog bara att man nästan måste köpa hela kollektionen för att det ska fungera ^^
Vi får se vad vi har för pengar efter att alla räkningar är betalda, kanske kan jag köpa några grejer, kanske inte.

Men den är himla söt och vacker.
Kappahös kollektion vintage stories


Jag blir 28 i år, tänka sig 28! Jag vet itne vad som är värst, att jag blir äldre ller att jag faktiskt bryr mig!
Och jag som inte känne rmig som en dag över 20! ^^ Men visa vittnesmål om min ålder går inte att undvika, som att min hud börjar förändras. Jag som alldrig varit så intresserad har plöttsligt funnit att jag plockar bland krämer på hyllorna för att hitta något som kan få min hy mjuk och smidig.

No 7 Protect & Perfect Beauty Serum  Inte för att den är torr som fnöske, men jag har börjat känna av en viss förändigrn.

En kompis rekomenderade No7
Jag ska nog ta och pröva den nästa gång som jag behöver köpa ansiktskräm, om sådär en månad.  Den är lite dyrare, men som den är så bra som det sägs så är det värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0