Somethings wrong!

Något är fel på min blogg, något är fel i koden. Och jag vet inte riktigt vad, eller hur länge som det pågått.

Men listan med informaiton om mig och med mitt arkiv, det ligger inte där det ska ligga, längs med resten av bloggen, utan nedanför den... ja ni ser.

Jag vet inte hur länge detta har varit så eftersom jag, tro det eller ej, sällan tittar på min egen blogg.
Jag bara i skriver.

Jag har försökt leta igenom koderna efter något fel, men jag hittar inget. Är det bara jag som blivit alldeles för efter i hur kodning av webbisdor fungerar eller vad är felet?

Jag blir bara så trött!

Jag har aldrig varit någon Ess på HTML programering, jag vill göra bloggen snygg och mer personlig, men FAN! Jag har inte tid eller ork att sitta och lära mig hur den här kodningen fungerar!

Och ändå har jag lyckatts göra något som fuckat upp den.

...det ska var jag till något sådant.
Åsa den iböadn tekniska och ibland så fullständigt otekniska.

Mitt problem är väl att jag brukar sitta och klicka och skriva koder och plötsligt fungerar det, så är jag nöjd utan att göra vidare forskning i hur det gick till eller varför. Och då blir det så här...fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0