Idag - trött, I morgon- tröttare?

Idag har jag varit så sjukt trött! Ände lade jag mig relativt tidigt och sov relativt gott relativt länge, Charlie vaknade väl kl. 6 ungefär. 
Ändå har jag varit så freaking trött idag. Förbannad har jag varit också. Pojken har poopat tre ggr ( det ingen fara) och i samband med blöjbytet kissat på mig samtliga ggr.  Sköljmedlet var slut när jag skulle tvätta, såpan var slut så min städ dag blev inte lika bra som jag hade tänkt mig.
Dessutom tror jag att jag håller på att bli förkyld, smittat av Charlie (den lille snorisen). Halsen svider, huvudet värker och kroppen är helt slutkörd.

Och till råga på allt på har kanal 6 något problem så de visar någon taskig film med Sylvester Stallone i stället för The Matrix,  Get Carter tror jag att det är, men vad hade jag väntat mig från en kanal som ens kan med att erkänna att det finns fler än en Matrix (lalala det finns bara en LALALA!)

Nu ska jag lägga mig och sova och hoppas att allt är bättre i morgon. Kanske jag kan få till det och skriva lite när sonen sover. Om jag orkar. Jag kanske till och med kan lägga ut lite här.
Eller åtminstone berätta om några idéer som jag har (som säkert aldrig blir av).

Nu har jag spytt lite klagomål på er.
Tack för att ni lyssnade, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0