Grisflunsan...eller inte.

"Jag mår alltså sämre idag än igår, men det måste vara för att jag har sovit dåligt i natt". Säger jag till mig själv för femtonde gången.

Jag har varit dålig sedan i torsdags. Jag är förkyld, snuvig, matt, täppt, trött och sliten. Mina armar värker som om jag hade träningsvärk och jag orkar inte ens lyfta upp min son. Jag har av och till värsta huvudvärken men jag har ingen feber, så det är säkert inte influensan.

Charlie hade lite feber i helgen, men det har gått över.

En kompis till mig har garanterat en influensa, inte nödvändigtvid grisflunsan men man vet aldrig.

Nasse och Phu... jag äger ej rättigheterna till denna bild.

Det som stör mig är att jag är alldeles för matt för att göra någonting, framförallt plugga. Jag ska lämna in ett arbete om drama på fredag, och vad har hag gjort? Ingenting eftersom jag inte orkar plugga.
Det är surt, med tanke på att det gått rätt bra för mig annars hittills i min distanskurs. Förvånad? Jag är det i alla fall.

Men just nu orkar jag inte göra någonting, varken läsa eller skriva om varken Strindberg eller Brecht.
Jag är så trött...och mina ögon gör ont. Jag vill bara sova, men det går inte.
Inte med en ettåring i huset. Särskilt inte med en lite halvdålig ettåring i huset :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0