Ännu en dag till spillo...

Ännu en dag då jag inte gjort något vettigt, bara hängt framför datorn och slöat.

Ok, lite fick jag skrivet på mitt CV men jag vet inte om det var något bra eller bara svammel om hogwarts.nu och fanfictions.

Jag borde ha skivit klart båda mina CVs och dessutom avslutat fördjupningsuppgiften för distanskursen för evigheter sedan. Men det är så jag fungerar; Utan en deadline så rinner allt ut i sanden.
Jag borde se till att ge mig själv deadlines!
Som att; På fredag ska fördjupningsuppgiften vara klar! Men, who am I kidding? Det kommer inte fungera.

Lättja äro mitt indian namn.

Kronblom  Skaparen Elov Persson och sonen Gunnar Persson.


Få se, jag kanske kan lyckas att avsluta CV-skiten när jag kommit hem med lilla C från dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0