Ecipse-helt efter

Jag har i och för sig inte direkt gått och väntat (mitt filmfocus ligger mest på The Last Airbender just nu) men jag upptäckte att trailern till The Twilight saga: Eclips släpptes i dagarna.



Jummy!

Jag ser verkligen fram emot att få se Jacop och hans varulvspolare igen ;)

Men viktigast av allt: Kärlekssagan fortsätter, med kärlek, kyssar och hjärteknip. Och ett vampyr krig! Ja, typ. Men de kan göra mycket av den striden om de vill, både den stora som vi inte får bevittna i boke och slagsmålet i gläntan.

 Och jag börjar allvarligt fundera på att köpa de andra tre böckerna också (har bara den första även om jag har läst alla fyra).

Men mest av allt vill jag ha det här:
^^
Twilight
Det är nörden i mig som talar.
Den finns att klöpa på Amazon.com jag får se om jag kan med att köpa det.

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0