Sims 3 buggar!

Jag börjar bli bra jävla trött på det här.
Mitt spel har buggat ända sedan Leva Livet expansionen (som trots buggar är mitt favorit expansion hittills, tillsammans med kvällsnöjen).

Inte hjälpte det att avinstaller-ominstallera om spelet (två ggr!), inte hjälpte patchen som kom i samband med senaste prylpaketet (villket jag itne har brytt mig om att köpa) förra månaden heller. Snarare gjorde det saken värre. Nu har mitt sist akvarter (som itne buggade före patchen) kolapsat också, så nu har jag inga sparade spel som går att spela för samtliga buggar.
Jag har ingen lust att  börja om med nya spel efterosm jag ändå kämpat så med dem jag har.

*suckar* Aja, vi ska väl försöka städa och uppdatera datorn längre fram, se om det hjälper.

Egentligen borde man skriva ett argt mail till EA. Men det är jag för lat för :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0