Helt random Feb. 24, 2011

Jag sov grymt dåligt i natt... Lille C låg i vår säng och av någon orsak kan jag inte somna när han ligger där. Vid elva flyttade jag på honom, men han kom uppspringande ett par gånger ända fram till kl 2.
Ja, kl fyra ropade han på mig också, då kom jag in till honom och han låg och gosad emed sin lilla val, men så snart han fick syn på mig släppte han valen så den landade på golvet. "Tappat valen" Meddelade han mig och väntade på att jag skulle plocka upp den. Den lilla luringen ^^

Så där är det.

Annars har jag varit ganska produktiv i dag. Jag har skrivit en och en halv sida på "tidigare forskning"s kapitelet i uppsatsen.
Och har dessutom ringt på ett jobb. Kan man tänka sig.

Sedan tittade jag lite på Opra, det handlade om män som blivit sexuellt utnyttjade som barn. Jag blev väldig tilla berörd av deras historier och mådde fysiskt illa. Det är så hemskt sådant där!


Nu är det bara en timme kvar sedan får jag gå hem. Glädje. Humm.. jag är sugen på tunnbrödsmacka. Undrar just varför?


HDSL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0