Dagens Ohälsa Orsakas av Gårdagens Synder

Ja, det var en trevlig kväll igår. Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men klart trevlig.
Jag och Lisa satt och snackade diverese strunt i köket (allt från läskiga babianer till spännande nya filmer) och delade på två flaksor vin meddan våra respektive satt i vardagsrumme toch tittade på (skit)filmer på TV. ;)

Idag är jag trött, mycket trött. Ingen direkt huvudvärk eller illamående men det känns att jag syndade igår.
Jag drack bra med vatten så jag har sluppit det värsta men had ejag ätit ordentligt också så hade jag mått prima idag.

Men så där är det. ^^


Sonen är dock uttråkad, helst vill jag bara sova lite till... och inte läsa Phu och Trollonten en gång till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0