Favad till en samling!

Jag har ett konto på deviantART.com
Det är evigheter sedan jag uppdaterade den senast :( har inte haft så mycket tid att rita på ett tag och...ja den tid jag har har jag lagt på annat...typ *host*farm/cityville*host*

Men jag loggar in med gämna mellanrum för att se om någon utav de tecknare som jag ehh.. deviant watchar har lagt ut något nytt.

Men döm av min förvåning i veckan då jag upptäkte att två andra har markerat en av mina bilder och lagt till sina samlingar.
Ja, man kan lägga till andras bilder till sina samlingar men det är alltid uppenbart att det är någon annans teckningar, samlingarna är ungefär som när de markerar en bild och lagt den till sina favoriter ja...

Men jag blev förvånad, särskilt då det var den ganska ofärdig skissen work study.
Båda som hade samlat på sig den hade lagt den till samlingar där de samlat just skisser på människor i olika ställningar. Och ja, som just studie är den ganska ok. Linjerna och formerna är bra, ryggen, höfterna och rumpan är fina, vilket var just vad jag tränade på. Men det är ändå en ganska så hafsig bild. men de såg väl vad de sökte i den.

Mebn jag blir ändå alltid liga glad och fövånad då någon uppmärksammar min konst. Särskuillt på ett ställa som deviantart där det finsn så många duktiga konstnärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0