Rooney Mara som Lisbeth Salander

Rooney Mara som Lisbeth Salander på omslaget till W magazine, Omslaget Februari 20011



W magazine har lagt upp en slideshow med bilder på Rooney Mara som Lisbeth Salander. Bilderna och en artikel om filmen återfinns i tidningens februari upplaga.


Vad tycker vi då?
Ja, jag tillhör den lilla skaran människor i sverige som varken läst böckerna eller blivit särskillt frälst i filmerna. Jag har bara sett den första än så länge, har inte orkat med att se de två andra än, men jag får ävl ta och göra det innan de amerikanska kommer.

Men ja, jag tycker att hon ser cool ut, men på just den här bilden ovan ser hon liite för maskulin ut, men det är ju inga bilder från filmen utan bara för artikeln. Så, vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0