Nya Nyheter i Mitt Liv

Ja, rubriken säger väl allt :)

Nyhet nr 1, Jag är gravid med mitt andra barn! Vecka 15+0 idag.
Planerad BF är för tillfället 6/12 2011 Men det kan ändras. man vet ju aldrig.

Jag sade till min sambo att med tanke på att lilla C fick för sig att gå över tiden med två veckor och komma den åttonde Augusti 2008 så skulle det väl ändå vara bra typiskt om den här fick för sig att bli för tidig och komma den elfte November istället.

Mår relativt bra, inga större smärtor eller illamående att tala om (än). Lite svårt att äta ibland men annars bra.


Nyhet nr 2
, Jag har fått ett jobb!
Ja, mer eller mindre halvitd, ca 20 timmar i veckan, + - en halvtimme eller två. Men det är ett jobb.
Lokalvårdare!

Samtidigt försöker jag vårda mina kontakter med Biblioteket. Jag trivs ju mer med att jobba där än som lokalvårdare, även om det är fritt och jag kan jobab i lugn och ro i min egen takt.
Men jag trivs bättre som bibliotekarie.

Idag jobbar jag som både och. Först en och en halvtimme lokalvårdare, sedan fyra timmar bibliotekarie för att avsluta i kväll med två timmar som lokalvårdare.

Jag är inte hemma förrän typ tio i kväll >< Men det får gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0