The Secret World-trailer

Det har släppts ännu en trailer till Funcomes nya MMO game The Secret World.



Det ser väl bra coolt ut. Och hela mytologin är spännande.
Du får välja att delta i en av tre Sällskap; Illuminati, Dragons och Templars, alla tre är olika och kan ge dina karaktär olika förmåor och vapen. De tre sällskapen kämpar om att ta makten i världen som håller på att gå under på grund av en reva i verkligheten som lett till att diverse monster och demoner långsamt sipprar in i vår värld.

På hemisdan thescretworld.com kan du bland annat göra ett test där du får veta vilket sällskap du skulle passa bäst i.
Själv blev jag Dragon :)  och om jag ger mig på att spela det ska jag nog även ansluta mig till sed sällskapet.


Men mest av allt vill jag att funcom ska bli klara med TSW snart så att de kan börja jobba med Dreamfall Chapters istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0