Halloween!

Snart är det Halloween (och Allahelgonna) och det har min lille son uppmärksammat.
Genom diverse barnfilmer (däribland Puhs Heffaklump Halloween) har han upptäckt denna helg och pratat en hel del om den.
Så jag har lovat honom att vi i år ska halloweenpynta och fixa en pumplyckta.
Att det handlar om en riktig pumpa har han lite svårt att greppa, men han ska allt få de :)

Planen är för tillfället att åka in till stan på fredag och fixa lite pynt på Buttericks och kanske en fin pumpa på  saluhallen. Mmmm jag hoppas att Flickorna Kanold har sina chokladpraliner som ser ut som små pumpor i år :)



Ooh! Och inte att glömma: åka till (gammel)mormor Amis grav och tända ljus. Humm jag undrar om Mormor och Morfar ska åka upp till Skövde i år igen. Antagligen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0