V. 34+5

Eller vad det är... :)

Jag mår: ganska bra, relativt bra, det kommer slängar av illamående när jag är hungrig och i morse fick blotta tanken på sambons goda korvgryta mig att hulka och känna spysmak i munnen :(
Jag kan få den reaktionen av blotta tanken på mat i allmänhet.

Jag får lite blodtrycksfall  då och då och det är obehagligt. Kissenödig, jämt! Sedan kommer det nästan ingenting när jag ska kissa. Törstig nästan helatiden också, och mycket sugen på söta drycker som saft och läsk.

Humör: Vacklande, ibland glad och solig, i bland dystrare än Ior och ibland flyförbannad. Lättretlig, en hel dag kan förstöras av en liten sak. I helgen var jag sur hela lördagen för ett, ja två, telefonsamtal.

Kroppen: Svällande mage. Annars har jag fortfarande inte gått upp särskillt mycket -ser det ut som- för övrigt än Babyn och vattnet och allt det där.
Jag får halsbränna om nätterna.
Jag har haft några förvärkar, men inte på en vecka nu.
Jag har börjat få antydan till hormonsträng. Det fick jag förra graviditetn också och då var det en liten pojk i magen. Så det återstår att se om det stämmer den här gången också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0