Blogg Facebook

Om jag bloggade ens hälften så ofta som jag uppdaterade min status på Facebook så hade det här varit en aktiv blogg.
:)
En orsak till detta är att det är så lätt att facebooka från mobilen. Jag kan däremot inte skriva några blogginlägg från min mobil, inte vad jag vet i dagsläget i alla fall. 

För jag skriver en del ganska långa inlägg på min status på facebook (du kommer höra mig/se mig skriva "fejan" ungefär lika ofta som det kommer hända att jag säger/skriver "mello") en hel del utav dem skulle jag rent utav nästan kunna kopiera rakt av och lägga ut här precis som de är. Så det kommer säkert hända lite oftare från och med nu.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0