koncentrationssvårgiheter

Fan också!

Jag kan inte koncentrera mig just nu.

Jag sitter med en URgammal hemtenta som jag måste få klart, inskickad, förhoppningsvis godkänd för att kunna söka CSN. Jag har gjort… Tja två tredjedelar kanske (fråga ett del två och fråga två-hela, fast den har varit klar lääänge), är inte helt nöjd med det som jag skrivit, men kan inte kritigt koncentrera mig på det just nu. Varför? Vet inte, trött i skallen kanske. Eller så är det för att jag har på radion, ibland kan jag inte koncentrera mig på att skriva när jag har ljud i bakgrunden, det beror lite på vad jag lyssnar på.

 

Eller så är jaglite uppstissad just nu. Läst och skrivit hela förmiddagen (typ), hittat en skrämd katt utanför dörren och försökt komma på hur jag ska rädda den (det löste sig tillslut och den fick komma hem) skrivit mer, gjort lunch, ätit (jag kanske har nått någon piek i blodsockret eller något), kom av någon outgrundlig anledning att tänka på Engelsforstrilogin (som jag inte börjat läsa än även om jag har båda böckerna i hyllan) och har googlat lite på den.

Ja, nu borde jag verkligen föröka koncentrera mig igen. Men jag vet inte vad jag mer kan skriva om Reader-Responce Critisism, jag ska ju bara ”redogöra” för den, inte göra ett lång analytiskt inlägg om det. Jag har redogjort, vad mer finns det?

 

Sedan var det där med Kanon. Men det tar jag senare. I morgon. Jag ska ju gå och hämta barnen om en timme. Oj. Jo, dags att återgå till studierna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0