Om allt hade varit som på hogwarts.nu

Jag läser i GP idag om ungdomar/tonåringar/barn som tagit sina liv efter att de blivit mobbade på nätet. Detta får mig att tänka på Hogwarts.nu

Vi hade våra regler, våra ordningsvakter, man fick inte skriva vad som helst till varandra. Och även om reglerna var ganska hårda och de fanns de som tyckte att vi var orättvisa ibland så ledde det till att vi hade en genuint trevlig atmosfär på sidan och att våra elever/medlemmar höll en vänlig, social och god ton och relation till varandra. Till och med när det blev hetsiga diskussioner. Folk var vänliga och ja Goda mot varandra vill jag nästan påstå.
Jag hoppas och tror att de som hängde på Hogwarts.nu tog den attityden med sig därifrån. Den attityden och den stämningen som vi hade där borde bara den genomgående och överhängande attityden som borde regera www.

Jag avslutar med att citera Bronys och Pegasisters communitys ledord: Love a d respekt the shit out of every body
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0