Saknad

Gud vad prylfixerad man är!
Men det är nu ungefär fyra år sedan som min bärbara Vaio-dator sade >Tuck< och dog. Jag saknar den fortfarande. Detvar den bästa datorn som jag har haft! Den var precis allt jag behövde. Lagom stor/liten lite på gränsen tyung. Den var bekväam atts kriva på, hade starkt minne som gjorde att jag både unde fylla den med dokument och även spela några inte allt för stora spel.
Den orkade till och med The Sims 2 grundspel pluss sådär tre-fyra stycken av expansionspaketen, för att itne tala om att jag spelade hela Dreamfall på den, inte för att det är värsta stora spelet men ändå.

Jag vill ha en sådan barbar dator ingen. Men ingen tycks passa när jag är i affären. Men det är väl så. Jag har en idé om hur min dator ska vara och vill helst av allt ha en precis likadan som min gamla, fast nyare. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0