Lekplats ohoy!

Söndag 15:43
Åhh! Jag måste ut! Jag blir galen! Jag blir så jävla trött på mig själv.Vi har två fina pigga barn som tycker om att vara om att vara ute, och här sitter vi och glor, låter dem bli soffpotatisar bara för att vi inte har lust eller för att jag tycket att det är orättvist att det alltid måste vara jag som går ut med barna ( kan liksom Calle aldrig ta på sig och dra iväg med dem själv?). Och så låter det så här: när vi har flyttat ska vi vara ute mer, till våren ska vi... Om vi inte gör något nu kommer vi aldrig göra något. Surt som fan! Så nu drar jag.Det är kallt, det är blåsigt, det är blött och så jävla tråkigt men ut till lekplatsen ska vi. Den stora, riktiga med mycket grejer. För nu är jag trött på att vara en soffpotatis -morsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0