Charlie...Charliee...Charlieee!

Ja Kristina, jag är grymt dålig på att uppdatera min blogg. Förlåt. Ska försöka bli bättre. Lovar!

Men just nu ska jag berätta en massa om Charlie. Det har hänt massor med honom den sista månaden.

Fredagen den 8e Maj började Charlie att krypa! Han såg hur de andra barnen på öppna förskolan gjorde och plötsligt så satte han iväg! Han kryper som bra den nu. Och går med stöd.

Men han tar några steg utan stöd också, men jag tror at han inte riktigt vågar gå helt själv ännu. Och balansen är inte den bästa än heller.

Han är i full gång med att få fler tänder. Det har dykt up en tredje tand i nederkäken, och två i överkäken. Dessutom så skymtar jag en fjärde i nedre käken men inte nog med det jag anar även en tredje och fjärde i överkäken så snart har han åtta tänder! Helt fantastiskt!

Vad mer, vad mer? Vi var på BVC i tisdags och han är numera 47 cm lång och väger 10420 gram. Det börjar bli en riktigt stort liten gosse.

Han har även börjat förstå sig på lekplatsen. Att gunga är kul, men inte lika kul som att åka ruchbana eller gräva i sanden eller bara krypa omkring!



Charlie på i sanden på lekplatsen. 



 

Jaha. det var Charlie rapporten det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0