Pank och Feberfri

Ja, inte riktigt pank, men inte så mycket pengar, men så är det när den ene är föräldraledig, ekonomin krymper litet. Jag hoppas på att kanske kunna extrajobba lite till hösten och få ett jobb till våren. Men så hoppas jag ju på att få till men examen till senast nästa vår så...

Charlie var feberfri i morse, en sådan lättnad. Men det var en lite jobbig natt, han var lite gnällig, jag hade inte sovit sedan klockan fyra på morgonen... ja. Men så somnade han helt tillslut och jag med, vi fick sova till sju bägge två. Sambon gav sig i väg vid samma tid, han skulle ut och fiska med svågern och dennes vapendragare.
Så det har bara varit jag och Charlie idag. =) Det var ett tag sedan.
Vi gjorde i stort ingenting. Tvättade ju, åt mat, tog en promenader. Tog det lugnt. Ganska skönt. Jag hade tänkt att vi kanske skulle ha åkt till Allum, men det blev inte av. Det blev för sent, krockade med Charlies är och sov stunder. Det spelar direkt inte någon roll, han kan äta var som helst och somnar när han är trött. Men han har ju just varit sjuk, så jag ville inte heller ta i för mycket. Jag var lite för lat också. Det är lite jobbigt att komma iväg nu för tiden ^^

Charlie i mammas bandana från Mallorca.Men vi rensade rabatterna, Charlie ville nödvändigtvis hjälpa till, särskillt med att dra i rosorna. Men det tyckte inte hans mamma var någon bra idé. Och som vanligt kastade han bort sin solhatt, så jag fick ta till Åtgäreder.
<--
Ser ni vad fin han är =)

Jag skymtade f.ö en tand i överkäken idag. Den har fortfarande inte brutit fram, men det är hårt där och man skymtar något vitt under tandköttet. Snart så blir en lika bra expert på att gnaga som Sunny Baudelaire.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0