Medans jag borde göra något viktigt

Medans jag egentligen borde göra något viktigt (som att skriva färdigt min snart en månad försenade sista uppgift för min distanskurs) så sitter jag i stället här och... surfar.
Kollar Facebook, min farm på framville, skriver lite twitter (vilken jag fortfarande inte bestämt om den ska vara på engelska eller svenska) och funderar på om ifall jag nu ändå inte ska göra något viktigt så kunde jag väll tittat på Laputa: Castle in the Sky i stället.

Ah GUD!

Lille C var på sin första inskolningsdag på förskolan idag ^^
Det gick riktigt bra. Så fort ytterkläderna åkta av sprang han iväg och letade upp leksakerna.
Han lekte med de andra två små barnen som var där och var inte fullt så grinig som han kan vara med tanke på att det var mycket nära hans middagslur.

I morgon ska vi dit igen och vara där lite längre.
Jag tror nog att det kommer att gå bra allt det här. Det enda som bekymrar mig är det där med sovstunden. Eftersom han är van att sova med sina valar borde han kanske ha dem med sig, men å andra sidan så är ju valarna små så risken är stor att de skulle försvinna och så kan vi inte ha det!
Jag tänkte mig nog att vi skulle prova att sova utan valarna när han ska inskolnings sova där och så får vi se hur det går. I värsta fall får vi väl ordna det på något sätt.

Nu har jag lite gnäll från rummet intill, det är en liten en som har vaknat.

Peace Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0